Първоначално публикувано от don_pepone
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Alfa 159, Saab 9-3, Fiat Croma или Peugeot 407 2,2 hdi?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеИ каква е такава разликата за газовата между двата варианта?
На път си да убиеш последната ми надежда, някога да карам 159
Или може би 1.8L е последната ми надежда.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:50.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщениеХи-хи.Ми недей.
Двигателите на новите модели алфи с друга система на впръскване ли ще са?
Ами на другите марки?
159-ката с 1.8 бензин е MPI...
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНали не намекваш, че 1750 Tbi e също с директно впръскване?
На път си да убиеш последната ми надежда, някога да карам 159
Или може би 1.8L е последната ми надежда.
За това във времето всички газаджии ще минат на дизел, ама още не го осъзнават.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеАхам.
За това във времето всички газаджии ще минат на дизел, ама още не го осъзнават.
1 - Никога да не минавам на червен светофар.
2 - Никога да не карам дизелова кола.
Накратко - Ще се боря докрай
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
с директно е 1750 тби , но за него има готови китове газов инжекцион и уж е надеждно, докато за старите ЖТС-и е трагично, не че не ги газифицират де ама....
а сега до няколко години като падне цената на комплекта с Директно впръскване на газ през бензиновите дюзи и нещата ще заспятEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Извинявам се за намесата - някой може ли да обясни разликата между директното впръскване при 1750Tbi и опелския JTS мотор (ако има такава)? Предполагам информацията в интернет е подвеждаща. При търсене на информация за JTS винаги излиза direct injection, докато при 1750 - Petrol powered Multipoint F/INJ или EFI.
На евентуалната разлика или по-скоро конструктивните различия, би ли могло да се заключи, че дефорсирания двигател от QV ще е в пъти по-издръжлив от доказалия се откровено скапан JTS?
Comment
-
На практик и двете са директно пръскане, но при ТБИ мотора системата е от по-ново поколение, уж дюзите са подобрени и тяхното управлени а и засега няма данни от проблеми с веригите и вариаторите (което е масовото при ЖТС-а)
Чувал съм, че ЖТС-а запича дюзи от разпната верига и/или спекъл вариатор(и) и оттам бяга центровката и започва неправилно горене и тн. А кола която иска смяна на вериги на интервал равен на заводските ангренажни ремъци н повечето съвременни коли (120к км) , някак си нее изчислена според мен.
Честно казано съм обмислял сериозно варианта да се махнат бензиновите дюзи и да се кара само на газEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Доста тъжна е картинката с JTS мотора в 159. По мои скромни наблюдения малко проблеми в горивната система и окачването могат да откажат човек от марката. Не само да го откажат, ами и да го доведат до емоционален срив и психически дисбаланс. Дано след време по-новото поколение директно впръскване се окаже технология с ресурс по-голям от този на актуалната ситуация (156 с JTS например).
Незнам СААБ-а как е като окачване, но ако е по-добре от 159 - ето едно свежо предложение --> SAAB 9-3 1.9TiD. Разнообразна визия, но с добре познат мотор под капака
ПП: Много не ми се иска да отварям вечната тема бензин/дизел, но лафовете от сорта на "газта е за готвене, нафтата за топлене, а бензина за каране" сякаш никак не са актуални...Last edited by DMS; d.m.y г., 19:22.
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеЧестно казано съм обмислял сериозно варианта да се махнат бензиновите дюзи и да се кара само на газ
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщениеДоста тъжна е картинката с JTS мотора в 159. По мои скромни наблюдения малко проблеми в горивната система и окачването могат да откажат човек от марката. Не само да го откажат, ами и да го доведат до емоционален срив и психически дисбаланс. Дано след време по-новото поколение директно впръскване се окаже технология с ресурс по-голям от този на актуалната ситуация (156 с JTS например).
Незнам СААБ-а как е като окачване, но ако е по-добре от 159 - ето едно свежо предложение --> SAAB 9-3 1.9TiD. Разнообразна визия, но с добре познат мотор под капака
ПП: Много не ми се иска да отварям вечната тема бензин/дизел, но лафовете от сорта на "газта е за готвене, нафтата за топлене, а бензина за каране" сякаш никак не са актуални...)
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеС една печка за автономен подгрев на антифриза или евентуално само на изпарителя не виждам причина да не стане.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеТова силно го обмислях от доста време или пък една течна фаза газ и да пали и върви направо на газ, вече се намира и по 2 бона течна фаза ,само не зная как ще я излъжем да пали на газ щото тя само пали- работи 1 минута и обръща
Поради всичко това си мисля, че най-лесният начин е да се ползва класически ГИ с автономен подгрев а бензиновите дюзи да се сменят с тапи.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
вариант си е.
А за JTS-a няма уредби понеже колко алфи има с тоя мотор и колко от тях ше искат газ??? инак за умрелите ВАГ-ини има доста предложения вечеEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениевариант си е.
А за JTS-a няма уредби понеже колко алфи има с тоя мотор и колко от тях ше искат газ??? инак за умрелите ВАГ-ини има доста предложения вечеA20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
Comment