Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 159, Saab 9-3, Fiat Croma или Peugeot 407 2,2 hdi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
    159 бих си взел 1750тби, понеже сакам бензин сакам и газчица ,а тия хлопелски ЖТС-и не стават за това.
    И каква е такава разликата за газовата между двата варианта?
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
      И каква е такава разликата за газовата между двата варианта?
      Нали не намекваш, че 1750 Tbi e също с директно впръскване?

      На път си да убиеш последната ми надежда, някога да карам 159

      Или може би 1.8L е последната ми надежда.
      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:50.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        Хи-хи.Ми недей.

        Двигателите на новите модели алфи с друга система на впръскване ли ще са?

        Ами на другите марки?

        159-ката с 1.8 бензин е MPI...
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
          Хи-хи.Ми недей.

          Двигателите на новите модели алфи с друга система на впръскване ли ще са?

          Ами на другите марки?

          159-ката с 1.8 бензин е MPI...
          Тя историята с газифицирането на мотори с директно впръскване е като борбата между доброто и злото. Т.е - вечна


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Нали не намекваш, че 1750 Tbi e също с директно впръскване?

            На път си да убиеш последната ми надежда, някога да карам 159

            Или може би 1.8L е последната ми надежда.
            Ахам.
            За това във времето всички газаджии ще минат на дизел, ама още не го осъзнават.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
              Ахам.
              За това във времето всички газаджии ще минат на дизел, ама още не го осъзнават.
              Аз като взех книжка, си обещах 2 неща:

              1 - Никога да не минавам на червен светофар.
              2 - Никога да не карам дизелова кола.



              Накратко - Ще се боря докрай


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                с директно е 1750 тби , но за него има готови китове газов инжекцион и уж е надеждно, докато за старите ЖТС-и е трагично, не че не ги газифицират де ама....
                а сега до няколко години като падне цената на комплекта с Директно впръскване на газ през бензиновите дюзи и нещата ще заспят
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #38
                  Извинявам се за намесата - някой може ли да обясни разликата между директното впръскване при 1750Tbi и опелския JTS мотор (ако има такава)? Предполагам информацията в интернет е подвеждаща. При търсене на информация за JTS винаги излиза direct injection, докато при 1750 - Petrol powered Multipoint F/INJ или EFI.

                  На евентуалната разлика или по-скоро конструктивните различия, би ли могло да се заключи, че дефорсирания двигател от QV ще е в пъти по-издръжлив от доказалия се откровено скапан JTS?

                  Comment


                  • #39
                    На практик и двете са директно пръскане, но при ТБИ мотора системата е от по-ново поколение, уж дюзите са подобрени и тяхното управлени а и засега няма данни от проблеми с веригите и вариаторите (което е масовото при ЖТС-а)
                    Чувал съм, че ЖТС-а запича дюзи от разпната верига и/или спекъл вариатор(и) и оттам бяга центровката и започва неправилно горене и тн. А кола която иска смяна на вериги на интервал равен на заводските ангренажни ремъци н повечето съвременни коли (120к км) , някак си нее изчислена според мен.
                    Честно казано съм обмислял сериозно варианта да се махнат бензиновите дюзи и да се кара само на газ
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #40
                      Доста тъжна е картинката с JTS мотора в 159. По мои скромни наблюдения малко проблеми в горивната система и окачването могат да откажат човек от марката. Не само да го откажат, ами и да го доведат до емоционален срив и психически дисбаланс. Дано след време по-новото поколение директно впръскване се окаже технология с ресурс по-голям от този на актуалната ситуация (156 с JTS например).

                      Незнам СААБ-а как е като окачване, но ако е по-добре от 159 - ето едно свежо предложение --> SAAB 9-3 1.9TiD. Разнообразна визия, но с добре познат мотор под капака

                      ПП: Много не ми се иска да отварям вечната тема бензин/дизел, но лафовете от сорта на "газта е за готвене, нафтата за топлене, а бензина за каране" сякаш никак не са актуални...
                      Last edited by DMS; d.m.y г., 19:22.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                        Честно казано съм обмислял сериозно варианта да се махнат бензиновите дюзи и да се кара само на газ
                        С една печка за автономен подгрев на антифриза или евентуално само на изпарителя не виждам причина да не стане.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
                          Доста тъжна е картинката с JTS мотора в 159. По мои скромни наблюдения малко проблеми в горивната система и окачването могат да откажат човек от марката. Не само да го откажат, ами и да го доведат до емоционален срив и психически дисбаланс. Дано след време по-новото поколение директно впръскване се окаже технология с ресурс по-голям от този на актуалната ситуация (156 с JTS например).

                          Незнам СААБ-а как е като окачване, но ако е по-добре от 159 - ето едно свежо предложение --> SAAB 9-3 1.9TiD. Разнообразна визия, но с добре познат мотор под капака

                          ПП: Много не ми се иска да отварям вечната тема бензин/дизел, но лафовете от сорта на "газта е за готвене, нафтата за топлене, а бензина за каране" сякаш никак не са актуални...
                          Сааба нее никак зле откъм окачвне- с един носач е само отпред и той нов е под 200лв (окачването си е Вектра ц и новата Крома )
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          С една печка за автономен подгрев на антифриза или евентуално само на изпарителя не виждам причина да не стане.
                          Това силно го обмислях от доста време или пък една течна фаза газ и да пали и върви направо на газ, вече се намира и по 2 бона течна фаза ,само не зная как ще я излъжем да пали на газ щото тя само пали- работи 1 минута и обръща
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                            Това силно го обмислях от доста време или пък една течна фаза газ и да пали и върви направо на газ, вече се намира и по 2 бона течна фаза ,само не зная как ще я излъжем да пали на газ щото тя само пали- работи 1 минута и обръща
                            При течната фаза има повече неизвестни. А и уредбата е по-скъпа. Течна фаза има смисъл да се ползва, ако бензиновите дюзи ще работят на газ или се сменят с газови. Но от това, че водещи производители на подобни уредби все още не могат да предложат решение за JTS, си правя извода, че задачата не е толкова проста.

                            Поради всичко това си мисля, че най-лесният начин е да се ползва класически ГИ с автономен подгрев а бензиновите дюзи да се сменят с тапи.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #44
                              вариант си е.
                              А за JTS-a няма уредби понеже колко алфи има с тоя мотор и колко от тях ше искат газ??? инак за умрелите ВАГ-ини има доста предложения вече
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                                вариант си е.
                                А за JTS-a няма уредби понеже колко алфи има с тоя мотор и колко от тях ше искат газ??? инак за умрелите ВАГ-ини има доста предложения вече
                                Много повече от тби-та.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Comment

                                Working...
                                X